Garanția produselor
Termenii și condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legale: Ordonanța Guvernului nr. 21/1992, actualizată, privind protecția consumatorilor și Ordonanța de Urgență nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri.
Perioada de garanție:
- Persoane fizice: 24 luni de la data recepționării produsului.
- Persoane juridice (care nu au calitate de consumator): 12 luni de la data recepționării produsului.
Solicitare de garanție:
Pentru a solicita garanția, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail contact@terra-mag.ro. Includeți în e-mail numărul facturii/comenzii, modelul/seria produsului și o descriere detaliată a problemei.
Procesul de soluționare:
Garanția se soluționează gratuit la sediul TERRA SHOP SRL în termen de maximum 15 zile calendaristice de la recepționarea coletului. Costul transportului produselor este suportat de client.
Produsele trimise pentru service trebuie să fie curate, igienizate și însoțite de certificatul de garanție și factura de achiziție. Produsele fără aceste documente sau care nu îndeplinesc cerințele menționate pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a se soluționa garanția.
Garanția nu acoperă:
- Produse cu defecte cauzate de manipulare, instalare necorespunzătoare, utilizare neconformă cu instrucțiunile sau alt scop decât cel declarat de producător.
- Produse cu urme de lovituri, zgârieturi, elemente rupte sau lipsă, arsuri sau alte daune cauzate de șocuri mecanice, termice sau electrice.
- Produse modificate prin intervenții neautorizate de producător.
- Produse și materiale consumabile, declarate ca atare de producător, vândute separat sau incluse în produse.
- Produse fără certificat de garanție sau cu certificat de garanție modificat.
- Produse cu etichete de identificare sau sigilii dezlipite, deteriorate, ilizibile, sau cu componente de identificare necorespunzătoare.
Mențiuni importante
- Duplicat certificat de garanție:TERRA SHOP SRL nu va elibera un duplicat pentru certificatul de garanție.
- Răspundere: În cazul defectării produsului, TERRA SHOP SRL nu este responsabil pentru alte prejudicii suferite de beneficiar, obligația noastră fiind doar de a repara sau înlocui produsul defect.
- Remedierea deficiențelor: Se face prin repararea componentelor afectate sau înlocuirea acestora. Dacă repararea sau înlocuirea nu sunt posibile, se poate alege un alt produs din portofoliul nostru sau se va restitui un procent din suma achitată.
- Taxă de diagnosticare: În cazul solicitării nejustificate de garanție, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă de diagnosticare.
- Ambalaj: Recomandăm trimiterea produselor către departamentul de service în ambalajul original sau într-un ambalaj adecvat.TERRA SHOP SRL nu își asumă răspunderea pentru produsele deteriorate în timpul transportului către sediul nostru.