In conformitate cu OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul, doar cu plata taxelor postale de returnare, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data receptionarii produsului.
TERRA SHOP SR va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut.
In cazul in care Cumparatorul renunta la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returneze produsul exact in starea in care i-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, Cumparatorul nu are dreptul sa solicite rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul
TERRA SHOP SRL, pe cheltuiala exclusiva a Cumparatorului. Rambursarea banilor catre Cumparator nu se va face inainte de primirea produsului si confirmarea emisa de
TERRA SHOP SRL ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare.
Conform ordonantei sunt exceptate de la retur produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.
Pentru a returna produse, te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
Acceseaza formularul de retur si precizeaza toate detaliile legate de comanda (numarul comenzii, numarul facturii, contul bancar, nume titular cont, numarul de telefon).
- Citeste termenii si conditiile in care se pot returna produsele.
- Acceseaza formularul de retur si precizeaza toate detaliile legate de comanda (numarul comenzii, numarul facturii, contul bancar, nume titular cont, numarul de telefon).
- Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs, la adresa indicata de colegii nostri in raspuns.
- Noteaza pe documentul de transport (AWB) numarul comenzii/ facturii, iar apoi trimite-ne informatii despre expedierea ta pe e-mail. Coletele care nu au trecut pe AWB datele specificate, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta), nu vor fi receptionate.
- Dupa receptionarea si verificarea produselor, vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.